Osallisuusakatemiaan tai mentoriksi – Haku käynnissä 31.5. asti

Miten ratkaistaan ilmastonmuutos? Millainen on tulevaisuuden työelämä? Kuinka estää eriarvoisuuden kasvu? Oletko kiinnostunut yhteiskunnallisista kysymyksistä? Haluisitko tietää enemmän ja löytää myös ratkaisuja?

Kaakkois-Suomen Demarinuoret ja Kaakkois-Suomen Sosialidemokraatit ry tarjoavat yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta kiinnostuneille koulutuskokonaisuuden, joka käynnistyy syksyllä 2019. Osallisuusakatemia avaa politiikan ja järjestötyön eri osa-alueita, haastaa yhteiskunnalliseen keskusteluun ja antaa eväitä vaikuttavaan esiintymiseen. Akatemian opiskelijoille etsitään alueelta mentorit, jotka tukevat osallistujien tietä järjestövaikuttamisen polulla.

Koulutuspäivät/jaksot järjestetään Kaakkois-Suomen alueella, tarkemmat paikat selviävät osallistujavalintojen jälkeen. Opintokokonaisuus huipentuu opintomatkaan, jonka ajankohta on keväällä 2020. Koulutus on osallistujille maksuton, mutta matkakuluja ei korvata.

Haku alla olevan linkin kautta 31.5.2019 mennessä:

Lisätietoja koulutuksesta ja aikatauluista saat alla olevan linkin kautta
osallisuusakatemia_2019

MENTORIKSI OSALLISUUSAKATEMIAAN?

ONKO SINULLA:

… kokemusta vaikuttamisesta ja järjestötyöstä, jota haluaisit jakaa tulevaisuuden tekijöille?
… positiivinen ja kannustava asenne?
… kiinnostusta haastaa myös omia mielipiteitäsi ja käydä arvokeskustelua tulevaisuuden tekijöiden kanssa?

Jos vastasit kyllä, hae mukaan ja lähde mukaan vaikuttamisen matkalle, joka antaa varmasti myös sinulle paljon! Mentoriksi ryhtyminen perustuu vapaaehtoisuuteen ja vapaaehtoistyön periaatteisiin.

Haku lomakkeella alla olevan linkin kautta 31.5.2019 mennessä:

Lisätietoja osallisuusakatemian mentoroinnista saat alta:
Mentoriksi_osallisuusakatemiaan_2019