Ennakkoäänestys alkaa jo kahden viikon kuluttua! SDP:n tulevaisuuslinjalla panostetaan osaamiseen ja koulutukseen, edistetään reilua työelämää, huolehditaan hyvästä hoivasta ja ekologisesti kestävästä kehityksestä sekä luodaan luottamusta tulevaan. Muutos tehdään yhdessä: nyt on aika rakentaa inhimillisempää, tasa-arvoisempaa ja reilumpaa Suomea. Meillä taitaa olla sama suunta! 🌹❤️Sosialidemokraatit SDP

Hei Tänään Kotkassa keskustelemassa Köyhä, köyhempi, köyhin – miten estetään yhteiskunnan kahtiajako? 20.3. klo 17 Pääkirjasto

SDP jatkaa HS-gallupin kärjessä. 🌹 Vaaleihin on aikaa alle neljä viikkoa. Tule mukaan rakentamaan tasa-arvoista, inhimillistä ja reilua Suomea - yhdessä! ❤️Sosialidemokraatit SDP

Tänään vietetään Minna Canthin ja tasa-arvon päivää. SDP on aina tehnyt työtä tasa-arvoisemman Suomen eteen. Tasa-arvo vaatii tekoja. Siksi haluamme uudistaa perhevapaajärjestelmän. Siksi haluamme poistaa eriarvoisuutta ja kaventaa tuloeroja. Yksi suurimmista tasa-arvo-ongelmista on naisten ja miesten välinen perusteeton palkkaero. SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne on koko työuransa ajan toiminut palkkatasa-arvon edistämiseksi ja se työ jatkuu. SDP:n tulevaisuuslinjan tavoitteena on Suomi, jossa huomenna on paremmin kuin tänään. Tasa-arvon vahvistaminen on siinä aivan keskeistä.Sosialidemokraatit SDP

Tulevaisuuden Suomen on oltava jokaiselle hyvä maa elää. Jotta jokainen voisi tavoitella omanlaistaan hyvää arkea ja innostavaa työelämää, on meidän varmistettava tasa-arvon toteutuminen suomalaisessa yhteiskunnassa. SDP:n eduskuntaryhmä esittää:
 🌹 otetaan politiikanteon työkalupakkiin mukaan sukupuolivaikutusten arviointi myös talouspäätöksissä
 🌹 panostetaan perheisiin ja toteutetaan perhevapaauudistus
 🌹 vähennetään naisten ja miesten välisiä perusteettomia palkkaeroja ja edistetään työelämän tasa-arvoa. Lue lisää: https://sdp.fi/fi/blog/tasa-arvopolitiikassa-tyhjilla-sanoilla-pelaamisen-aika-on-ohi-tarvitaan-tekoja/Sosialidemokraatit SDP

SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne ja Ruotsin ulkoministeri Margot Wallström tapasivat tänään Helsingissä. He nostivat yhdessä esiin sen, että Suomen EU-puheenjohtajuuskausi on tärkeä mahdollisuus EU:lle. Sosialidemokraatit haluavat nostaa neljä kärkiteemaa Suomen puheenjohtajuuskaudelle: ✅ sosiaalisen ulottuvuuden vahvistaminen ja oikeudenmukainen työelämä sekä hyvinvointitalous, ✅ arktisuus ja pohjoiset yhteydet, ✅ kiertotalous ja ilmastopolitiikka sekä ✅ veronkierron torjuminen.Sosialidemokraatit SDP

Lataa lisää