Kaakkois-Suomen sosialidemokraattien syyspiirikokous 13.11!

Kaakkois-Suomen sosialidemokraattien syyskokous järjestetään 13.11.2021 Lappeenrannan Kehruuhuoneella (Kristiinankatu 20).

Kokouksessa päätetään piirijärjestön vuosittaisista sääntömääräisistä asioista, nimetään tulevia ehdokkaita tammikuun 2022 aluevaaleihin sekä valitaan piirijärjestölle puheenjohtajisto sekä piirihallitus vuosille 2022-2023. Piirikokousedustajille on lähetetty kutsu sähköpostilla ja kokousmateriaalit saapuvat piakkoin! Piirikokousedustajat muistakaa ilmoittautua osoitteeseen jaana.saarinen@sdp.fi 29.10.

12.11 Järjestetään Lappeenrannassa Sokos Hotel Lappeen auditoriossa (Brahenkatu 1). Piirin perinteinen iltaseminaari klo 17.30 alkaen. Tilaisuudessa alustajina Eksoten operatiivinen johtaja Minna Lignell kertomassa hyvinvointialueen valmistelutyöstä, asiaa hoiva-alan työntekijöiden aseman parantamisesta sekä alueen kansanedustajien kyselytunti. Ilmoittaudu tilaisuuteen osoitteeseen jaana.saarinen@sdp.fi Tilaisuuden jälkeen voi ilmoittautua myös illalliselle Sokos Hotel Lappeen Saga Ravintolaan (ruokailu on omakustanteinen). Tilaisuus päättyy n. klo 21.00 jonka jälkeen halukkaat voivat siirtyä ruokailemaan.

Terveisin Piiritoimiston väki!