VAPPU KYMESSÄ

IMATRA
klo 9.00 Kunniakäynti vakaumuksensa puolesta kaatuneiden muistomerkillä Karhumäen hautausmaalla.
klo 10.00 marssi järjestäytyy Ay-talon pihalla
klo 10.30 marssi lähtee juhlapaikalle
klo 10.45 Vappujuhla Koskenpartaalla. Juhlapuhujana kansanedustaja Jouni Backman
klo 12.00 Veteraanikahvitus  Ay-talolla

JOUTSENO
klo 10.15 kukkalaitteen lasku muistomerkeille
klo 11.00 marssi järjestäytyy Joutseno –talolla
klo 11.15 marssi lähtee juhlapaikalle
klo 11.30 Vappujuhla Joutsenon torilla. Juhlapuhujana kansanedustaja Jouni Backman.

LAPPEENRANTA
kunniakäynnit klo 11.00 Rutolan muistomerkki, 11.30 Linnoituksen punavankimuistomerkki, 12.15 Sankarihautausmaan muistomerkki, 12.30 Vanhan hautausmaan Vakaumuksensa puolesta kaatuneiden muistomerkki.
klo 12.45-13.15 Black devils esiintyy Oleksilla
klo 13.00 Marssi järjestäytyy Kauppatorilla
klo 13.15 Marssi lähtee juhlapaikalle
klo 13.30 Vappujuhla Oleksilla. Juhlapuhujana kansanedustaja Jouni Backman.
klo 14.00-14.30 Black Devils esiintyy
klo 14.30 Työväenlauluja Pikku Petessä. Säestää Maunu Nummela.

RUOKOLAHTI
VAPPUAATTONA 30.4. Siwan piha klo 15.00-18.00 Rokkaa ja torvisoittoa. Mukana Kansanedustaja Suna Kymäläinen (klo 16-18).

RAUTJÄRVI
klo 10-12 Vappujuhla Simpeleen työväentalolla. Juhlapuhujana kansanedustaja Suna Kymäläinen.

KOUVOLA
Kuusankoski
klo 12.00 Marssi järjestäytyy TS:n pihassa
klo 12.30 Marssi lähtee juhlapaikalle
klo 13.00 Vappujuhla Kuusankoskitalon takapihalla Juhlapuhujana kansanedustaja Jukka Kärnä

Anjala
Kunniakäynnit bussikuljetuksella: Bussi lähtee Lyytsältä klo 9.00, Inkeroisten tori klo 9.05, TB:n kautta Tykän puutarha. Viialantien kautta Myllykosken tori klo 9.30 Rautakorven kautta. Sippola ja Hirvelässä n. klo 10.00. Hirvelästä Anjalan hautausmaalle, jossa kunniakäynti klo 10.30
klo 11.00 Marssi järjestäytyy
klo 11.30 Marssi lähtee juhlapaikalle
klo 12.00 Vappujuhla Inkeroisten torilla. Juhlapuhe TEAMin kehittämispäällikkö Hannu Siltala
(juhlan järjestää SAK:n Anjalankosken ja Kouvolan paikallisjärjestöt)

KOTKA
klo 9.00 kunniakäynti punaisten haudoilla, Parikan muistomerkillä
klo 10.45 paraati Keskuskoululta, Keskuskatua pitkin Sibeliuksenpuistoon
klo 11.00 Vappujuhla Sibeliuksenpuistossa, juhlapuhujana SAK pj Lauri Lyly
klo 12.30 SD-jatkot Työskillä, Kokous Seiskassa, Kotkankatu 7 (ilmoittautumiset toimisto@sdpkotka.net tai 0400-659832)

HAMINA
Kunniakäynnit Vakaumuksensa puolesta kaatuneiden muistomerkeillä: 9.00 Husula, 9.30 Myllykylä
klo 13.00 Vappujuhla Haminan torilla. Juhlapuhujana AKT:n puheenjohtaja Marko Piirainen.