SDP:n tänään julkaisema raportti kertoo, miten avautuvat sotemarkkinat vaikuttavat yrityksiin ja niiden verosuunnitteluun. Tuloksista voidaan nähdä, että uudet sote-markkinat kiinnostavat kansainvälisiä pelureita, jotka karsivat kuluja aggressiivisella verosuunnittelulla. Näin ei voi olla - veronkierto on saatava kuriin! Lue koko raportti nettisivuiltamme! #veronkierto #verosuunnittelu #verot #politiikkasosialidemokraatit

Avautuvat sote-markkinat kiinnostavat kansainvälisiä pelureita, jotka karsivat kuluja aggressiivisella verosuunnittelulla, arvioi SDP:n eduskuntaryhmän tänään julkistettu raportti. – Hallituksen sote-kaavailut ovat johtaneet alan keskittymiseen. Niin sanottu valinnanvapausmalli johtaisi siihen, että muutamat kansainväliset konsernit kaappaisivat markkinat, jotka avautuvat ensi vuoden lopussa. Juuri tällaisiin yrityksiin verosuunnittelu on keskittynyt, kansanedustaja Timo Harakka sanoo.Sosialidemokraatit SDP

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Suomessa tarvitaan laki kivun hoitamiseen. Surullista. Sen pitäisi kuulua joka lääkärin osaamisalueeseen. Mutta näin ei ole. Uskomatonta!

Nasima Razmyarshared image on Instagram

Olin tänään ihanan radio- ja nykyään tv-juontajan Tuija Pehkosen vieraana. Ensi lauantaina kuulet ajatuksiani tästä TTK kaudesta ja muistelen myös omiani muutaman vuoden takaa. 💃🏼nasimarazmyar

Jutta Urpilainenshared tweet on Twitter

Tärkeä päivä;ennakkoäänestys alkoi&Bengt Holmström puhui eduskunnassa.Tyylilleen uskollisena hän haastoi pohtimaan asioita eri näkökulmista.

Koulumaailma on jatkuvassa myllerryksessä. Kansanedustajat Joona Räsänen, Eeva-Johanna Eloranta, Merja Mäkisalo-Ropponen, Jukka Gustafsson, Krista Kiuru, Sanna Marin ja Ilkka Kantola kertovat kahdella lauseella mikä kouluissa on hyvin, missä mennään mönkään ja mitä pitää laittaa kuntoon. Katso terveiset, tykkää ja jaa eteenpäin, jos koulutus on sinulle sydämen asia!Sosialidemokraatit SDP

Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Olen ollut ehdokkaana 15 kertaa ja ajattelin tän menevän rutiinilla. Mutta voi, kun aamun eka puhelu tuli Vaasasta ja soittaja sanoi menevänsä #äänestä'mään! Meni melkein jalat alta ja oli ihana jutella! Yhtä jännittävää ja yhtä nöyrä olo kuin aiemminkin. Jokainen ääni on joka kerta uusi. Ja kunnioitan luottamusta, sillä jokainen ääni on henkilökohtainen ja uniikki. #demokratia #äänestäminen #kuntavaalit2017 I ❤️#Vaasa #Vasa #ennakkoäänestys alkoi siis tänään! Henkkarit mukaan ja äänestämään! Lopsis!miapetrakumpula

Milloin hallitus aikoo tarttua toimeen perhevapaiden uudistamiseksi, kysyvät entiset perheministerimme Susanna Huovinen, Maria Guzenina ja Tuula Haatainen. Uudistamisen tarpeesta on laaja yhteisymmärrys. Oma mallimme tarjoaa joustavampaa arkea perheille. Jos kannatat joustavuutta perhevapaisiin, jaa viesti eteenpäin.Sosialidemokraatit SDP

Antti Lindtmanshared tweet on Twitter

Voisiko Holmströmin puheen yksityisen ja julkisen sektorin rooleista kiteyttää niin, että yhteiskuntaa ei pidä yrittää johtaa kuin yritystä.

Eero Heinäluomashared tweet on Twitter

Bengt Holmströmillä todella vakuuttava ja ajatuksia herättävä esiintyminen eduskunnassa. Julkisen ja yksityisen raja. Soteen hyvät ohjeet.

Vappu Kaakkois-Suomessa

Työväen Vappua juhlitaan perinteisin menoin ympäri Kaakkois-Suomea. Juhlapuhujat ja aikataulut alla:

VAPPU 2015 KAAKKOIS-SUOMI

ETELÄ-KARJALA

IMATRA

klo 9.00 Kunniakäynti Vakaumuksen puolesta kaatuneiden muistomerkillä Karhumäen hautausmaalla
klo 10.00 marssi järjestäytyy Ay-talon pihalla klo 10.30 marssi lähtee juhlapaikalle
klo 10.45 Vappujuhla Koskenpartaalla. Juhlapuhe kansanedustaja Suna Kymäläinen.

JOUTSENO

klo 10.15 Kunniakäynti muistomerkillä (kokoontuminen Kappelin edessä klo 10)
klo 11.00 marssi järjestäytyy Joutseno –talolla klo 11.15 marssi lähtee juhlapaikalle
klo 11.30 Vappujuhla Joutsenon torilla. Juhlapuhe kansanedustaja Anneli Kiljunen

LAPPEENRANTA

Kunniakäynnit: klo 11.00 Rutolan muistomerkki, 11.30 Linnotuksen punavankimuistomerkki, 12.00 Sankarihautausmaan muistomerkki 12.30 Vanhan hautausmaan Vakaumuksensa puolesta kaatuneiden muistomerkki
klo 13.00 Marssi järjestäytyy Kauppatorilla klo 13.15 Marssi lähtee juhlapaikalle
klo 13.30 Vappujuhla Oleksilla. Juhlapuhe kansanedustaja Anneli Kiljunen

klo 14.30 Työväenlauluja Ravintola Kolmessa Lyhdyssä. Laulattajana ja säestäjänä Mauno Nummela.

RUOKOLAHTI

30.4. klo 16-18 Ruokolahden Rasilan kulmakahvilassa Vapputapahtuma. Mukana kansanedustaja Suna Kymäläinen.

RAUTJÄRVI
klo 10.00 Vappujuhla Simpeleen työväentalon pihassa. Juhlapuhe kansanedustaja Anneli Kiljunen

ETELÄ-SAVO

JOROINEN
klo 14.00 Vappujuhla, Joroisten torilla. Juhlapuhe kansanedustaja Satu Taavitsainen

MIKKELI
klo 10.00 Vappujuhla Kirkkopuistossa, Juhlapuhe kansanedustaja Satu Taavitsainen sekä puuliiton pj Jari Nilosaari. Vappujuhlan jälkeen Vappumarssi kirkkopuistosta Musiikkiopistolle jossa yhteislaulutilaisuus sekä munkit ja simat.

SAVONLINNA
klo 12.30 Puhallinorkesteri Saimaa soittaa vappuaiheista musiikkia torilla.
Klo 13.00 Vappujuhla kauppatorilla. Juhlapuhe SDP:n puoluevaltuuston 1.vpj Teemu Hirvonen sekä puuliiton pj Jari Nilosaari.

RANTASALMI
klo 15.00 Vappujuhla, hotelli-ravintola Rinssi-Eversti. klo 16.00 Juhlapuhe kansanedustaja Satu Taavitsainen.

KYMENLAAKSO

HAMINA
kunniakäynnit Vakaumuksen puolesta kaatuneiden muistomerkillä: klo 9.00 Husulan hautausmaa, klo 9.30 Myllykylän hautausmaa
klo 12.00 Koko perheen Vappujuhla Haminan torilla, Juhlapuhe kansanedustaja Sirpa Paatero. Esiintymässä lastenmusiikkiyhtye Uppo-Outo ja Kumiankat.

KOUVOLA
klo 9.00 Kunniakäynti Vanhalla hautausmaalla

klo 12.45 Vappumarssi lähtee Kuusankosken lukiolta
klo 13.00 Vappujuhla Kuusankoskitalon ulkonäyttämöllä. Juhlapuhe SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman

klo 10.00 kunniakäynti Hirvelässä ja klo 10.30 Anjalassa
klo 11.00 Myllykosken vappumarssin järjestäytyminen, kulkue lähtee klo 11.30
klo 12.00 Vappujuhla Myllykosken torilla. Avauspuhe Ari Puhakka, juhlapuhe Paperiliiton sihteeri Timo Byman.

KOTKA
klo 9.00 Työväenjärjestöjen kunniakäynti vakaumuksensa puolesta kuolleiden haudalla Parikalla (Louhenkatu).
klo 10.45 vappumarssi Keskuskoululta –Sibeliuksen puistoon. Järjestäytyminen alkaa klo 10:15, marssin reitti kulkee Keskuskatua pitkin.

klo 11.00 Vappujuhla Sibeliuksen puistossa. Ohjelmassa musiikkia ja puheita, Nuoret Kotkat järjestävät lapsiparkin, paikalla myös pop up -kahvila. Juhlapuhujana kansanedustaja Sirpa Paatero. Juhlan järjestävät SAK, SDP, VASL ja TUL .

n. klo 12.00 sd-jatkot Työskin saunalla (Konserttitalon Sauna) ilmoittautumiset: toimisto@sdpkotka.net tai 0400-659832. Ruokaraha 5 €