Vaaleja vuonna 2016

Kuluvana vuonna on myös vaaleja, joissa SDP:n toimijoiden toivotaan olevan aktiivisia niin ehdokkuuden kuin äänestämisen suhteen. Ollessamme Gallup johdossa on hyvä näyttää voimaamme myös näissä keskeisissä vaaleissa:

9.2.2016 Kirkolliskokousedustajien vaali (Maallikkoedustajien vaalissa äänioikeutettuja ovat seurakuntien luottamushenkilöt) – Piiri toimittaa ehdokasesitteen omista ehdokkaistamme seurakuntien luottamushenkilöille.

7.-18.3.2016 Osuuskauppa SuurSavon vaalit
(Äänestyslipuke ja äänestysohjeet postitetaan Osuuskauppa Suur-Savon äänioikeutetuille jäsenille helmi-maaliskuun vaihteessa 2016) Ehdokasasettelu 11.-25.1.2016. Kiinnostuksen ehdokkuudesta voi ilmaista joko piiriin tai omaan kunnallisjärjestöön/puolueosastoon.

1.-22.3.2016 Tradekan vaalit (
Äänioikeutettuja ovat kaikki Osuuskunnan jäsenrekisteriin 31.1.2016 mennessä merkityt Osuuskunnan jäsenet.) Esityksiä Tradekan vaalien ehdokkaista on pyydetty puolueosastoilta 15.1.2016 mennessä. Piirihallitus asettaa ehdokkaat 21.1. kokouksessaan.