SDP:n eduskuntaryhmän kesäkokous Lappeenrannassa 11.-12.8.2014

SDP:n eduskuntaryhmä pitää kesäkokoustaan Lappeenrannassa 11.-12.8. Kokouksen ohessa kansanedustajat ja ministerit jalkautuvat maakuntaan ja ovat tavattavissa seuraavasti:

Maanantaina 11.8.2014

klo 9.30 LAPPEENRANNAN RANTATORI – tavattavissa puoluejohtoa ja kansanedustajia.
klo 17.00 LUUMÄEN PÄÄKIRJASTO (Virastotie 2, Taavetti) – tavattavissa Opetus- ja viestintäministeri Krista Kiuru sekä kansanedustajat Tuula Peltonen ja Pauliina Viitamies.
klo 17.00 IMATRA, KÄVELYKATU KOSKENPARRAS– tavattavissa Työministeri Lauri Ihalainen sekä kansanedustajat Tarja Filatov ja Jukka Kärnä.
klo 17.00 SAVITAIPALEEN S-MARKETIN EDUSTA – tavattavissa SDP:n varapuheenjohtaja Antti Lindtman sekä kansanedustaja Maarit Feldt-Ranta.
klo 17.00 TAIPALSAAREN KUNNANTALO – Sote-asioista keskustelemassa Peruspalveluministeri Susanna Huovinen ja kansanedustaja Hanna Tainio.
klo 17.00 SAMMONLAHDEN ASUKASTUPA. –tavattavissa  Kulttuuri- ja asuntoministeri Pia Viitanen sekä kansanedustajat Katja Taimela sekä Tuula Väätäinen.
klo 17.30 LAPPEENRANNAN KÄVELYKATU OLEKSI –  tavattavissa valtiovarainministeri Antti Rinne sekä kansanedustajia. Samaan aikaan Lappeenrannan Myllysaaressa paikallisten beach volley turnaus edustajia vastaan.

Tilaisuudet ovat kaikille avoimia. Tervetuloa tapaamaan puoluejohtoa ja edustajia!