Maassa kaikki hyvin, kun hallituksella on aikaa paikallispolitikoida yhdellä lentokentällä. Rahat hankkeeseen otetaan varmaan koulutuksesta.

Tarja Filatovshared tweet on Twitter

EVAn työvoiman ulkopuolella olevat miehet nousi esiin kyselytunnilla. Ryhmässä osinkotuloja saa useampi kuin työttömyysturvaa.

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

SDP nosti julkisten rakennusten sisäilmaongelmat tänään esille eduskunnan kyselytunnilla. Kansanedustaja Ilkka Kantola esitti kysymyksessään hallitukselle sosialidemokraattien tarjouksen puoluerajat ylittävästä hankkeesta sisäilmaongelmien korjaamiseksi Suomessa. Kyse on kansantaloudellisesti ja inhimillisesti kestämättömästä ongelmasta, joka tulee korjata yhdessä. Jaa kuva, jos olet samaa mieltä!Sosialidemokraatit SDP

Demarinuoretshared image on Instagram

Politiikka ja poliittinen toiminta kiinnostaa, mutta et ole varma mistä lähtisit liikkeelle? Demarinuorten Tulevaisuuden tekijät -koulutussarjan ensimmäinen osa pidetään Vaasassa 10.-12.3. Tapahtumassa käsitellään poliittisen toiminnan perusteita, kuullaan politiikan asiantuntijoita ja perehdytään sosialidemokraattiseen aatteeseen. Mukana koulutuksessa mm. SDP:n 1. varapuheenjohtaja Sanna Marin sekä 2. varapuheenjohtaja Maarit Feldt-Ranta. Varaathan paikkasi pian, sillä ilmoittautuminen päättyy sunnuntaina 26.2. Lisää tapahtumasta facebook.com/demarinuoret #demarinuoret #tulevaisuus #tehdäänyhdessädemarinuoret

Ylen päätös teettää ulkopuolinen selvitys lisää uskottavuutta. Jospa tämän jälkeen työrauha palautuisi ja mahd. epäkohdat korjataan.

Piiritoimisto

Kaakkois-Suomen Sosialidemokraatit ry
Kalevankatu 13 B
45100 Kouvola

Verkkolaskutustietomme löytyy täältä: kaakkois-suomi_verkkolasku

Tapaamiset toimistolla on syytä sopia etukäteen, sillä työn puitteissa liikutaan muuallakin piirin alueella.

Sanna Koskenranta

Sanna Koskenranta
sanna.koskenranta(ät)sdp.fi

taina_salomaki