Hallitus teki puoliväliriihessä huoltajakorotuksen perheellisille opiskelijoille, hyvä niin. Iso kuva on kuitenkin varsin toinen. Ensin hallitus leikkasi opiskelijoiden opintotuesta 86 euroa kuukaudessa ja sen jälkeen antoi puoliväliriihessä perheellisille opiskelijoille 75 euron huoltajakorotuksen. Lopputulos = perheellinen opiskelija saa 11 euroa vähemmän opintotukea kuin vuonna 2015. Näin tehdään oikeaoppinen silmänkääntötemppu. #opiskelija #huoltajakorotus #perhe #puoliväliriihi #silmänkääntötemppusosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Hallitus teki puoliväliriihessä huoltajakorotuksen perheellisille opiskelijoille, hyvä niin. Iso kuva on kuitenkin varsin toinen. Ensin hallitus leikkasi opiskelijoiden opintotuesta 86 euroa kuukaudessa ja sen jälkeen antoi puoliväliriihessä perheellisille opiskelijoille 75 euron huoltajakorotuksen. Lopputulos = perheellinen opiskelija saa 11 euroa vähemmän opintotukea kuin vuonna 2015. Näin tehdään oikeaoppinen silmänkääntötemppu.Sosialidemokraatit SDP

Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Suomen rahapajan juhlarahoissa siis kuvataan mm. sisällissodan teloitusta ja Välimereen hukkunutta pakolaislasta. Todella mauton farssi.

- Kansalaissodan teloituksia kuvaava Suomen itsenäisyyden juhlaraha on vastenmielinen ja täydellinen rimanalitus Suomen rahapajalta. Juhlarahan painaminen osoittaa täydellistä harkintakyvyn pettämistä niiltä tahoilta, jotka ovat vastuussa rahan suunnittelusta, sanoo SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen.Sosialidemokraatit SDP

Piirin kunnallisvaalikampanjan avaus 7. heinäkuuta Sulkavalla

SDP Etelä-Savo ry:n kunnallisvaalikampanjan avaus tapahtuu LA 7.7.2012 Sulkavalla. Avauksemme ei ole perinteinen!

Osallistumme joukkueellamme komeasti ja näyttävästi SDP:n lippu liehuen Sulkavan soudun avoimeen luokkaan.

Sulkavan soudut on valikoituneet meidän vaalikampanjan avajaisiksi, koska soutaminen vaatii yhteishenkeä, sitkeyttä, tasapainoa, sulavaa liikettä ja oikeaa rytmiä. Kaikkia näitä tarvitsemme myös kunnallisvaaleissa ja kunnallispolitiikassa. Sulkavan soudut sopivat myös sen vuoksi meille Etelä-Savon sosialidemokraateille, että soutaminen on perisuomalainen tapa liikkua meidän vesistöisessä maakunnassa.

Lähtö LA 7.7. klo 9.00. Kirkkoveneiden lauantain avoimessa soudussa soudetaan n. 70 km yhteen menoon reittiä Sulkavan kirkonkylä (soutustadion) – Hakovirta – Kietävälän Varviranta – Sulkavan kirkonkylä (soutustadion). Viisi parasta joukkuetta palkitaan.

Joukkueemme muodostuu eri puolilla Etelä-Savoa vaikuttavista sos.dem. aktiiveista.

Tule kannustusjoukkojen kanssa kirittämään meidät voittoon! Rannalla kesäjäätelökampanja!
Sosialidemokraatit näkyy ja kuuluu!