Nuorten Yhteiskuntakoulu 2013

Kymen Sos.dem. piiri ry yhteistyössä alueen työväenliikkeen järjestöjen kanssa tarjoaa yhteiskunnallisista asioista kiinnostuneille nuorille (alle 35 v) puolen vuoden mittaisen koulutuskokonaisuuden. Koulutuksen jaksot sisältävät innostavia aiheita, joista alustamassa ovat kovan luokan asiantuntijat. Koulutuksen huipentumana on opintomatka Brysseliin syksyllä 2013.

Koulutukseen haetaan vapaamuotoisella hakemuksella 15.2.2013 mennessä. Hakemukset toimitetaan sähköisesti osoitteeseen: sanna.kujala(ät)sdp.fi tai postilla: Kymen Sos.dem. piiri ry, Valtakatu 38 A, 45701 Kuusankoski. Koulutukseen on mahdollista päästä myös erillisestä kutsusta.

Nuorten Yhteiskuntakoulu 2013 ohjelma: (muutosvarauksin)

to 7.3. klo 17.00
o Koulutuksen aloitus, tutustuminen, sisällöt, aikataulu, tavoitteet

la 23.3. klo 10.00
o Työllisyys, Hyvinvointi ja Talous – Miten tulevaisuuden haasteista selvitään?

pe 24.-25.5.
o Onko nuorille vaikuttajille tilaa? Miten kehittyä vahvaksi edunvalvojaksi?
o Työväenaatteet ajassamme

to 22.8. klo 17.00
o Järjestöosaaminen ja järjestötyön uudet tavat

la 21.9. klo 10.00
o Esiintymistaito, luovuus ja rohkeus

to-su 17.- 20.10
(vaihtoehtoisesti 24.-27.10)
o Päätöksen teko EU-tasolla
o Opintomatka Brysseliin. Lähtö Helsingistä to klo 16.40 Brysselissä klo 18.15 Sunnuntaina lähtö klo 11.40 Helsingissä klo 15.15

Koulutuspäivät toteutetaan Kymen piirin alueella. Tarkemmat paikat ilmoitetaan osallistujille erikseen.

KOULUTUKSEN OMAVASTUU OSALLISTUJALLE OPINTOMATKAN KUSTANNUSTEN OSALTA ON 100 €

LISÄTIETOJA KOULUTUKSESTA: Sanna Kujala p. 0400 570 555 tai sanna.kujala@sdp.fi