Matka Tallinnaan 19.-21.4.

Etelä-Savon ja Kymen piirit järjestävät jäsenille hotellimatkan keväiseen Tallinnaan 19.-21.4. Yhteisen viihtymisen lisäksi luvassa on myös asiapitoista ohjelmaa. Matka sisältää bussikuljetukset Savonlinnasta ja Imatralta alkaen.

AIKATAULU:

Perjantai 19.4.
Bussikuljetukset (alustavasti):
A) 09.30 Savonlinna – 10.20 Juva ABC – 11.00 Mikkeli – 12.30 Kouvola
B) 10.15 Imatra – 10.50 Lappeenranta – 12.20 Kotka
16.30 Lähtö Helsingistä Länsisatamasta
17.00 Buffet-ruokailu laivalla
18.30 Laiva Tallinnassa ja majoittuminen Sokos Hotelli Viruun

Lauantai 20.4.
aamiainen hotellilla
12.00 -17.00 Seminaari hotellin kokoustiloissa
Sunnuntai 21.4.
aamiainen hotellilla
10.30 Lähtö Tallinnan D-terminaalista kohti Helsinkiä
12.30 Laiva Helsingissä ja paluu bussikyydein

MATKAN HINTA 2hh 199€/ henkilö, 1hh 279€/henkilö,
sisältää ohjelmaan merkityt ruokailut.

Tiedustele omalta puolueosastoltasi tukea matkalle!
Ilmoittautumiset 12.3. mennessä:
Sanna Kujala p. 0400 570 555/ sanna.kujala@sdp.fi

Kerro samalla erikoisruokavalio, huonekaveritoive ja liityntäpysäkki.
Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä!