SDP:n tänään julkaisema raportti kertoo, miten avautuvat sotemarkkinat vaikuttavat yrityksiin ja niiden verosuunnitteluun. Tuloksista voidaan nähdä, että uudet sote-markkinat kiinnostavat kansainvälisiä pelureita, jotka karsivat kuluja aggressiivisella verosuunnittelulla. Näin ei voi olla - veronkierto on saatava kuriin! Lue koko raportti nettisivuiltamme! #veronkierto #verosuunnittelu #verot #politiikkasosialidemokraatit

Avautuvat sote-markkinat kiinnostavat kansainvälisiä pelureita, jotka karsivat kuluja aggressiivisella verosuunnittelulla, arvioi SDP:n eduskuntaryhmän tänään julkistettu raportti. – Hallituksen sote-kaavailut ovat johtaneet alan keskittymiseen. Niin sanottu valinnanvapausmalli johtaisi siihen, että muutamat kansainväliset konsernit kaappaisivat markkinat, jotka avautuvat ensi vuoden lopussa. Juuri tällaisiin yrityksiin verosuunnittelu on keskittynyt, kansanedustaja Timo Harakka sanoo.Sosialidemokraatit SDP

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Suomessa tarvitaan laki kivun hoitamiseen. Surullista. Sen pitäisi kuulua joka lääkärin osaamisalueeseen. Mutta näin ei ole. Uskomatonta!

Nasima Razmyarshared image on Instagram

Olin tänään ihanan radio- ja nykyään tv-juontajan Tuija Pehkosen vieraana. Ensi lauantaina kuulet ajatuksiani tästä TTK kaudesta ja muistelen myös omiani muutaman vuoden takaa. 💃🏼nasimarazmyar

Jutta Urpilainenshared tweet on Twitter

Tärkeä päivä;ennakkoäänestys alkoi&Bengt Holmström puhui eduskunnassa.Tyylilleen uskollisena hän haastoi pohtimaan asioita eri näkökulmista.

Koulumaailma on jatkuvassa myllerryksessä. Kansanedustajat Joona Räsänen, Eeva-Johanna Eloranta, Merja Mäkisalo-Ropponen, Jukka Gustafsson, Krista Kiuru, Sanna Marin ja Ilkka Kantola kertovat kahdella lauseella mikä kouluissa on hyvin, missä mennään mönkään ja mitä pitää laittaa kuntoon. Katso terveiset, tykkää ja jaa eteenpäin, jos koulutus on sinulle sydämen asia!Sosialidemokraatit SDP

Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Olen ollut ehdokkaana 15 kertaa ja ajattelin tän menevän rutiinilla. Mutta voi, kun aamun eka puhelu tuli Vaasasta ja soittaja sanoi menevänsä #äänestä'mään! Meni melkein jalat alta ja oli ihana jutella! Yhtä jännittävää ja yhtä nöyrä olo kuin aiemminkin. Jokainen ääni on joka kerta uusi. Ja kunnioitan luottamusta, sillä jokainen ääni on henkilökohtainen ja uniikki. #demokratia #äänestäminen #kuntavaalit2017 I ❤️#Vaasa #Vasa #ennakkoäänestys alkoi siis tänään! Henkkarit mukaan ja äänestämään! Lopsis!miapetrakumpula

Milloin hallitus aikoo tarttua toimeen perhevapaiden uudistamiseksi, kysyvät entiset perheministerimme Susanna Huovinen, Maria Guzenina ja Tuula Haatainen. Uudistamisen tarpeesta on laaja yhteisymmärrys. Oma mallimme tarjoaa joustavampaa arkea perheille. Jos kannatat joustavuutta perhevapaisiin, jaa viesti eteenpäin.Sosialidemokraatit SDP

Antti Lindtmanshared tweet on Twitter

Voisiko Holmströmin puheen yksityisen ja julkisen sektorin rooleista kiteyttää niin, että yhteiskuntaa ei pidä yrittää johtaa kuin yritystä.

Eero Heinäluomashared tweet on Twitter

Bengt Holmströmillä todella vakuuttava ja ajatuksia herättävä esiintyminen eduskunnassa. Julkisen ja yksityisen raja. Soteen hyvät ohjeet.

Kevätpiirikokouksen julkilausuma

Kymen Sosialidemokraattinen piiri ry

KEVÄTPIIRIKOKOUKSEN JULKILAUSUMA

27.4.2013

TYÖLLISYYS SAATAVA NOUSUUN
Kymen Sosialidemokraattisen piirin kevätpiirikokous haluaa aktiivisia toimia työllisyyden parantamiseksi. Alueemme kasvavat työttömyysluvut ovat hälyttäviä ja etenkin nuorten työttömyyden kasvu ja pitkäaikaistyöttömyys on saatava katkaistua. Jatkuvat irtisanomisuutiset eivät kerro elinkeinoelämän vastuullisuudesta. Hallituksen toimet kasvun ja työllisyyden eteen ovat olleet merkittäviä, nyt odotetaan työllisyystekoja myös elinkeinoelämän puolelta.

Kymen Sosialidemokraattisen piirin piirikokous pitää käsittämättöminä yritysjohtajien näkemyksiä siitä, että kilpailukyvyn jarruina olisivat työntekijöiden palkat ja työsopimusten joustamattomuus. Suomalaisen työn laatu ja sopimisen kulttuuri ovat pitäneet Suomen rattaat pyörimässä. Piirikokous kannattaa harmaantalouden ja veroparatiisien vastaista toimintaa, jotta verorahat saataisiin valtiolle ja kuntiin, missä niitä tarvitaan.

VT6 ODOTETTU KEHYSRIIHEN PÄÄTÖS
Kymen Sosialidemokraatit ovat tyytyväisiä kehysriihen päätökseen pitää VT 6 toteutettavien liikennehankkeiden listalla. Hankkeen toteuttaminen tukee merkittävästi alueemme kehittymistä ja matkailua mutta ennen kaikkea myös tieturvallisuuden parantumista.

KAAKKOIS-SUOMEEN SDP:n SUURIN PUOLUEPIIRI
Kymen Sosialidemokraattisen piirin kevätpiirikokous on tehnyt periaatepäätöksen puoluepiirien yhdistämisestä Etelä-Savon kanssa. Vuoden 2014 alusta aloittava uusi puoluepiiri on jäsenmäärältään SDP:n suurin piiri.Valmistelut piirienyhdistymisestä on tehty hyvässä yhteishengessä ja uudella puoluepiirillä on kaikki edellytykset entistä näkyvämpään ja dynaamisempaan SDP:n toimintaan Kaakkois-Suomessa.Toiminta työn ja oikeudenmukaisuuden puolesta jatkuu!