Kesätapahtumia Kaakossa!

Kaakkois-Suomessa SDP on mukana lukuisissa kesätapahtumissa. Alueen kansanedustajia pääsee tapaamaan kesätapahtumissa ja Kaakossa vierailevat myös SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne sekä Demarinuorten tuore puheenjohtaja Mikkel Näkkäläjärvi.

Yksi koko Kaakkois-Suomen suurimmista kesätapahtumista on Sulkavan Suursoudut. Piiri on tapahtumassa mukana 8.-9.7. omalla soutujoukkueella ja teltalla. Näkkäläjärvi soutaa joukkueen mukana 60 kilometrin kirkkovenesoudun ja puheenjohtaja Rinne on tavattavissa SDP:n teltalla lauantaina. Rinne vierailee 9.7. myös Juvan kesäkarkeloissa sekä sunnuntaina 10.7. Mikkelissä.

Paikallisten demareiden aktiivisuuden myötä demarit ovat esillä myös monilla kesätoreilla ja -tapahtumissa.

Uutuutena SDP:n kesätapahtumissa ovat raaputettavat kesäarvat, joita on jaossa kaikissa kesätapahtumissa.

Alla kooste Kaakkois-Suomen kesätapahtumista. Lue lisää: https://demokraatti.fi/kaakkois-suomi/

kesä2016_