Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Hieno tilaisuus - presidentti Koiviston siunaus. Nyt muistojuhla - vieläkin sydämessä tuntuu ulosmarssin bassorumpu. Manu jätti ison muiston ja perinnön suomalaisille! 🇫🇮🌹miapetrakumpula

SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne, sosialidemokraattisen eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman ja puoluesihteeri Antton Rönnholm laskivat puolueen seppeleen työväenliikkeen ensimmäisen presidentin arkulle Helsingin Tuomiokirkossa. Kuva: Valtioneuvosto #maunokoivistososialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne, sosialidemokraattisen eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman ja puoluesihteeri Antton Rönnholm laskivat puolueen seppeleen työväenliikkeen ensimmäisen presidentin arkulle Helsingin Tuomiokirkossa. Kuva: ValtioneuvostoSosialidemokraatit SDP

Demokraattishared image on Instagram

Hietaniemen hautausmaalla. Muurien ulkopuolella kymmenet varusmiehet valvovat parin tunnin kuluttua saapuvan surusaattueen rauhaisaa kulkua.demokraatti

Valmiina seuraamaan presidentti Koiviston siunaustilaisuutta ja surusaattoa Valtioneuvoston linnan edessä. Siunaustilaisuus alkaa Helsingin tuomiokirkossa klo 13 ja surusaatton on arvioitu lähtevän tuomiokirkolta n. klo 14.30. #maunokoivisto #manusosialidemokraatit

Kaakkois-Suomeen EU-ehdokas

SDP:n puoluehallitus on asettanut ehdolle EU-vaaleihin Kaakkois-Suomesta savonlinnalaisen Anna-Kristiina Mikkosen. 29-vuotias Mikkonen on mm. Savonlinnan kaupunginvaltuuston puheenjohtaja. Tarkemmin ehdokkaasta alla:

Anna-Kristiina Mikkonen

Syntynyt 22.5.1984, 29-vuotias, YTM (pääaineena yhteiskuntapolitiikka, sivuaineina ranskan kieli ja kulttuuri sekä kauppatieteistä johtaminen), tohtoriopiskelija
Työskentelee Linnalan Setlementin projektiasiantuntijana ESR -hankkeessa Pointti – Maahanmuuttajat työvoimaksi Etelä-Savossa. Työskennellyt keväällä 2008 Euroopan parlamentissa Riitta Myllerin toimistossa Brysselissä.
Kielitaito: suomi, englanti, ruotsi, ranska
Ortodoksi
Merkittävimmät nykyiset luottamustoimet: Savonlinnan kaupunginvaltuuston puheenjohtaja ja Suomen Setlementtiliiton hallituksen jäsen (vastuualueena seniori-ja vanhustyö). Lisäksi lukuisia muita luottamustoimia.
Harrastaa kuorolaulua, pianonsoittoa ja joogaa