SDP:n tänään julkaisema raportti kertoo, miten avautuvat sotemarkkinat vaikuttavat yrityksiin ja niiden verosuunnitteluun. Tuloksista voidaan nähdä, että uudet sote-markkinat kiinnostavat kansainvälisiä pelureita, jotka karsivat kuluja aggressiivisella verosuunnittelulla. Näin ei voi olla - veronkierto on saatava kuriin! Lue koko raportti nettisivuiltamme! #veronkierto #verosuunnittelu #verot #politiikkasosialidemokraatit

Avautuvat sote-markkinat kiinnostavat kansainvälisiä pelureita, jotka karsivat kuluja aggressiivisella verosuunnittelulla, arvioi SDP:n eduskuntaryhmän tänään julkistettu raportti. – Hallituksen sote-kaavailut ovat johtaneet alan keskittymiseen. Niin sanottu valinnanvapausmalli johtaisi siihen, että muutamat kansainväliset konsernit kaappaisivat markkinat, jotka avautuvat ensi vuoden lopussa. Juuri tällaisiin yrityksiin verosuunnittelu on keskittynyt, kansanedustaja Timo Harakka sanoo.Sosialidemokraatit SDP

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Suomessa tarvitaan laki kivun hoitamiseen. Surullista. Sen pitäisi kuulua joka lääkärin osaamisalueeseen. Mutta näin ei ole. Uskomatonta!

Nasima Razmyarshared image on Instagram

Olin tänään ihanan radio- ja nykyään tv-juontajan Tuija Pehkosen vieraana. Ensi lauantaina kuulet ajatuksiani tästä TTK kaudesta ja muistelen myös omiani muutaman vuoden takaa. 💃🏼nasimarazmyar

Jutta Urpilainenshared tweet on Twitter

Tärkeä päivä;ennakkoäänestys alkoi&Bengt Holmström puhui eduskunnassa.Tyylilleen uskollisena hän haastoi pohtimaan asioita eri näkökulmista.

Koulumaailma on jatkuvassa myllerryksessä. Kansanedustajat Joona Räsänen, Eeva-Johanna Eloranta, Merja Mäkisalo-Ropponen, Jukka Gustafsson, Krista Kiuru, Sanna Marin ja Ilkka Kantola kertovat kahdella lauseella mikä kouluissa on hyvin, missä mennään mönkään ja mitä pitää laittaa kuntoon. Katso terveiset, tykkää ja jaa eteenpäin, jos koulutus on sinulle sydämen asia!Sosialidemokraatit SDP

Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Olen ollut ehdokkaana 15 kertaa ja ajattelin tän menevän rutiinilla. Mutta voi, kun aamun eka puhelu tuli Vaasasta ja soittaja sanoi menevänsä #äänestä'mään! Meni melkein jalat alta ja oli ihana jutella! Yhtä jännittävää ja yhtä nöyrä olo kuin aiemminkin. Jokainen ääni on joka kerta uusi. Ja kunnioitan luottamusta, sillä jokainen ääni on henkilökohtainen ja uniikki. #demokratia #äänestäminen #kuntavaalit2017 I ❤️#Vaasa #Vasa #ennakkoäänestys alkoi siis tänään! Henkkarit mukaan ja äänestämään! Lopsis!miapetrakumpula

Milloin hallitus aikoo tarttua toimeen perhevapaiden uudistamiseksi, kysyvät entiset perheministerimme Susanna Huovinen, Maria Guzenina ja Tuula Haatainen. Uudistamisen tarpeesta on laaja yhteisymmärrys. Oma mallimme tarjoaa joustavampaa arkea perheille. Jos kannatat joustavuutta perhevapaisiin, jaa viesti eteenpäin.Sosialidemokraatit SDP

Antti Lindtmanshared tweet on Twitter

Voisiko Holmströmin puheen yksityisen ja julkisen sektorin rooleista kiteyttää niin, että yhteiskuntaa ei pidä yrittää johtaa kuin yritystä.

Eero Heinäluomashared tweet on Twitter

Bengt Holmströmillä todella vakuuttava ja ajatuksia herättävä esiintyminen eduskunnassa. Julkisen ja yksityisen raja. Soteen hyvät ohjeet.

Jäsenvaali kansanedustajaehdokkaista elokuussa

JÄSENVAALI KANSANEDUSTAJAEHDOKKAISTA

Kaakkois-Suomen Sosialidemokraattien kansanedustajaehdokkaista järjestetään jäsenvaali. Määräaikaan (30.5.) mennessä ehdokkaita on asetettu 21.

Jäsenvaali ehdokkaista järjestetään elokuussa. Sähköinen äänestäminen 5.-11.8 ja postivaali 15.-28.8.2014. Jäsenvaalilla valitaan 14 ehdokasta, piirihallitus täydentää listaa kolmella ehdokkaalla myöhemmin syksyllä. Ehdokasasettelussa noudatetaan Kymen ja Etelä-Savon piirien yhdistymissopimusta, jonka mukaan ehdokkaista 11 asetetaan Kymen alueelta ja 6 Etelä-Savon alueelta. Jäsenvaalin tulos julkistetaan 30.8. Mikkelissä järjestettävän piirijuhlan yhteydessä.

Ehdokkaiksi jäsenvaaliin on asetettu:

2. Backman Jouni 55v, kansanedustaja – Savonlinna

3. Harjumaaskola Jarkko 45v, kirvesmies – Hamina

4. Helminen Harri 58v, projektityöntekijä työsuojeluasiat – Kouvola

5. Hirvonen Teemu 30v, freelancer – Savonlinna

6. Honkimaa Joonas 24v, yhteiskuntatieteiden kandidaatti – Kouvola

7. Järnstedt Teppo 31v, Konduktööri, ammattiosaston pj – Kotka

8. Kiljunen Anneli 56v, kansanedustaja, johtava sosiaalityöntekijä – Lappeenranta

9. Kollanus Kaija 54v, terveydenhuollon opettaja – Pieksämäki

10. Kymäläinen Suna 37v, kansanedustaja, lastenohjaaja – Ruokolahti

11. Kärnä Jukka 58v, kansanedustaja – Imatra

12. Melkko Sari 47v, rikosylikonstaapeli – Kouvola