Jäsenvaali kansanedustajaehdokkaista elokuussa

JÄSENVAALI KANSANEDUSTAJAEHDOKKAISTA

Kaakkois-Suomen Sosialidemokraattien kansanedustajaehdokkaista järjestetään jäsenvaali. Määräaikaan (30.5.) mennessä ehdokkaita on asetettu 21.

Jäsenvaali ehdokkaista järjestetään elokuussa. Sähköinen äänestäminen 5.-11.8 ja postivaali 15.-28.8.2014. Jäsenvaalilla valitaan 14 ehdokasta, piirihallitus täydentää listaa kolmella ehdokkaalla myöhemmin syksyllä. Ehdokasasettelussa noudatetaan Kymen ja Etelä-Savon piirien yhdistymissopimusta, jonka mukaan ehdokkaista 11 asetetaan Kymen alueelta ja 6 Etelä-Savon alueelta. Jäsenvaalin tulos julkistetaan 30.8. Mikkelissä järjestettävän piirijuhlan yhteydessä.

Ehdokkaiksi jäsenvaaliin on asetettu:

2. Backman Jouni 55v, kansanedustaja – Savonlinna

3. Harjumaaskola Jarkko 45v, kirvesmies – Hamina

4. Helminen Harri 58v, projektityöntekijä työsuojeluasiat – Kouvola

5. Hirvonen Teemu 30v, freelancer – Savonlinna

6. Honkimaa Joonas 24v, yhteiskuntatieteiden kandidaatti – Kouvola

7. Järnstedt Teppo 31v, Konduktööri, ammattiosaston pj – Kotka

8. Kiljunen Anneli 56v, kansanedustaja, johtava sosiaalityöntekijä – Lappeenranta

9. Kollanus Kaija 54v, terveydenhuollon opettaja – Pieksämäki

10. Kymäläinen Suna 37v, kansanedustaja, lastenohjaaja – Ruokolahti

11. Kärnä Jukka 58v, kansanedustaja – Imatra

12. Melkko Sari 47v, rikosylikonstaapeli – Kouvola