Haku Nuorten Yhteiskuntakouluun käynnissä

Kaakkois-Suomen Sosialidemokraatit ry yhteistyössä alueen työväenliikkeen järjestöjen kanssa tarjoaa yhteiskunnallisista asioista kiinnostuneille nuorille (alle 35 v) puolen vuoden mittaisen koulutuskokonaisuuden. Koulutuksen jaksot sisältävät innostavia aiheita, joista alustamassa ovat kovan luokan asiantuntijat. Koulutuksen huipentumana on opintomatka syksyllä 2014.

Koulutukseen haetaan vapaamuotoisella hakemuksella 15.2.2014 mennessä. Hakemukset toimitetaan sähköisesti osoitteeseen: sanna.kujala@sdp.fi tai postilla: Kaakkois-Suomen Sosialidemokraatit ry, Kalevankatu 13 B, 45100 Kouvola. Koulutukseen on mahdollista päästä myös erillisestä kutsusta.

Nuorten Yhteiskuntakoulu 2014 ohjelma: (muutosvarauksin)

ke 5.3. klo 17.00
o   Koulutuksen aloitus, tutustuminen, sisällöt, aikataulu, tavoitteet

la 22.3. klo 10.00
o   Työllisyys, Hyvinvointi ja Talous – Miten tulevaisuuden haasteista selvitään?

VÄLITEHTÄVÄ: Mielipidekirjoituksen laatiminen

la 17.5. klo 10.00
o   Onko nuorille vaikuttajille tilaa? Miten kehittyä vahvaksi edunvalvojaksi?
o   Työväenaatteet ajassamme

pe – la  29.8. – 30.8.
o   Järjestöosaaminen ja järjestötyön uudet tavat
o   Kuinka järjestää tapahtuman?
o   Flash mop tempaus

VÄLITEHTÄVÄ: Omat vahvuudet, järjestötoiminta

la 20.9. klo 10.00
o   Esiintymistaito, luovuus ja rohkeus

opintomatka to-su 16.- 19.10

Koulutukseen osallistuja sitoutuu maksamaan opintomatkasta 100 € omavastuu osuuden.

LISÄTIETOJA KOULUTUKSESTA:
Sanna Kujala