Etelä-Kymenlaakson puoluekokousedustajat valittu

Piirihallitus vahvisti 14.3. kokouksessaan Etelä-Kymenlaakson puoluekokousedustajien jäsenvaalin tuloksen. Vaalissa äänioikeuttaan käytti 595 äänioikeutettua jäsentä ja äänestysprosentti oli 55%

Valituiksi kokousedustajiksi tulivat 1. Nina Brask (3776 ääntä), 2. Riku Pirinen (2880 ääntä), 3. Ninni Taavitsainen (2371 ääntä), 4. Nina Peltonen (2248 ääntä), 5. Teppo Järnstedt (2006 ääntä), 6. Mia Harkko (1758 ääntä), 7. Tiina Montonen (1703 ääntä), 8. Markku Hynninen (1689 ääntä), 9. Aila Eerola (1665 ääntä), 10. Pia Hurtta (1654 ääntä), 11. Kari Niininen (1447 ääntä), 12. Juha Peltola (1409 ääntä), 13. Ea Mannerkorpi (1272 ääntä) ja 14. Seppo Simola (1261 ääntä)

Onnea valituille kokousedustajille!