Demarinuoret hakee järjestösihteeriä Kaakkois-Suomeen

KAAKKOIS-SUOMEN PIIRIIN JÄRJESTÖSIHTEERIÄ

Määräaikaiseen työsuhteeseen 19.1.2015 – 19.6.2015 väliseksi ajaksi
Viikoittainen työaika tehtävässä on 25 tuntia

Etelä-Savon ja Kymen alueen Sosialidemokraattiset Nuoret ovat yhdistyneet uudeksi Kaakkois-Suomen piiriksi. Järjestösihteerin tehtävänä on hoitaa Kaakkois-Suomen Sosialidemokraattiset Nuoret ry:n toiminnan alullepanoon liittyviä tehtäviä uudella toimialueella. Lisäksi järjestösihteerin tehtävänä on vastata piirijärjestön alueella tapahtuvasta nuorten eduskuntavaalityöstä, yhteistyöstä puolueen piirijärjestöön ja paikallisiin sosialidemokraattisiin toimijoihin sekä yhdessä puolueen paikallisen piirijärjestön kanssa vastata alueen sosialidemokraattisen toiminnan ja vaalityön kehittämisestä ja organisoinnista.

Edellytämme valittavalta kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä, sopivaa koulutustaustaa sekä virheetöntä ja sujuvaa suomen kielen taitoa. Sosialidemokraattinen arvomaailma sekä valmius itsenäiseen työskentelyyn katsotaan eduksi. Eduksi luemme myös nuorten maailmankuvan ja  sosiaalisen median tuntemuksen, kielitaidon sekä hyvät ATK-taidot.

Järjestösihteerin toimipaikkana on Kaakkois-Suomen Sosialidemokraattien piiritoimisto Kouvolassa. Palkkaus ja työehdot noudattavat Sosialidemokraattiset Nuoret ry:n ja Järjestötoimitsijain Liiton välistä työehtosopimusta.

Hakemukset 14.12.2014 klo 23.59 mennessä osoitteella Kaakkois-Suomen Sosialidemokraatit ry, Kalevankatu 13 B, 45100 Kouvola (kuoreen merkintä ”Järjestösihteeri”) tai sähköpostilla osoitteeseen sanna.koskenranta@sdp.fi (viestin otsikoksi ”Järjestösihteeri”). Haastattelut tehtävään järjestetään 17.12.2014