SDP:n tänään julkaisema raportti kertoo, miten avautuvat sotemarkkinat vaikuttavat yrityksiin ja niiden verosuunnitteluun. Tuloksista voidaan nähdä, että uudet sote-markkinat kiinnostavat kansainvälisiä pelureita, jotka karsivat kuluja aggressiivisella verosuunnittelulla. Näin ei voi olla - veronkierto on saatava kuriin! Lue koko raportti nettisivuiltamme! #veronkierto #verosuunnittelu #verot #politiikkasosialidemokraatit

Avautuvat sote-markkinat kiinnostavat kansainvälisiä pelureita, jotka karsivat kuluja aggressiivisella verosuunnittelulla, arvioi SDP:n eduskuntaryhmän tänään julkistettu raportti. – Hallituksen sote-kaavailut ovat johtaneet alan keskittymiseen. Niin sanottu valinnanvapausmalli johtaisi siihen, että muutamat kansainväliset konsernit kaappaisivat markkinat, jotka avautuvat ensi vuoden lopussa. Juuri tällaisiin yrityksiin verosuunnittelu on keskittynyt, kansanedustaja Timo Harakka sanoo.Sosialidemokraatit SDP

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Suomessa tarvitaan laki kivun hoitamiseen. Surullista. Sen pitäisi kuulua joka lääkärin osaamisalueeseen. Mutta näin ei ole. Uskomatonta!

Nasima Razmyarshared image on Instagram

Olin tänään ihanan radio- ja nykyään tv-juontajan Tuija Pehkosen vieraana. Ensi lauantaina kuulet ajatuksiani tästä TTK kaudesta ja muistelen myös omiani muutaman vuoden takaa. 💃🏼nasimarazmyar

Jutta Urpilainenshared tweet on Twitter

Tärkeä päivä;ennakkoäänestys alkoi&Bengt Holmström puhui eduskunnassa.Tyylilleen uskollisena hän haastoi pohtimaan asioita eri näkökulmista.

Koulumaailma on jatkuvassa myllerryksessä. Kansanedustajat Joona Räsänen, Eeva-Johanna Eloranta, Merja Mäkisalo-Ropponen, Jukka Gustafsson, Krista Kiuru, Sanna Marin ja Ilkka Kantola kertovat kahdella lauseella mikä kouluissa on hyvin, missä mennään mönkään ja mitä pitää laittaa kuntoon. Katso terveiset, tykkää ja jaa eteenpäin, jos koulutus on sinulle sydämen asia!Sosialidemokraatit SDP

Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Olen ollut ehdokkaana 15 kertaa ja ajattelin tän menevän rutiinilla. Mutta voi, kun aamun eka puhelu tuli Vaasasta ja soittaja sanoi menevänsä #äänestä'mään! Meni melkein jalat alta ja oli ihana jutella! Yhtä jännittävää ja yhtä nöyrä olo kuin aiemminkin. Jokainen ääni on joka kerta uusi. Ja kunnioitan luottamusta, sillä jokainen ääni on henkilökohtainen ja uniikki. #demokratia #äänestäminen #kuntavaalit2017 I ❤️#Vaasa #Vasa #ennakkoäänestys alkoi siis tänään! Henkkarit mukaan ja äänestämään! Lopsis!miapetrakumpula

Milloin hallitus aikoo tarttua toimeen perhevapaiden uudistamiseksi, kysyvät entiset perheministerimme Susanna Huovinen, Maria Guzenina ja Tuula Haatainen. Uudistamisen tarpeesta on laaja yhteisymmärrys. Oma mallimme tarjoaa joustavampaa arkea perheille. Jos kannatat joustavuutta perhevapaisiin, jaa viesti eteenpäin.Sosialidemokraatit SDP

Antti Lindtmanshared tweet on Twitter

Voisiko Holmströmin puheen yksityisen ja julkisen sektorin rooleista kiteyttää niin, että yhteiskuntaa ei pidä yrittää johtaa kuin yritystä.

Eero Heinäluomashared tweet on Twitter

Bengt Holmströmillä todella vakuuttava ja ajatuksia herättävä esiintyminen eduskunnassa. Julkisen ja yksityisen raja. Soteen hyvät ohjeet.

Demarinuoret hakee järjestösihteeriä Kaakkois-Suomeen

Sosialidemokraattiset Nuoret ry hakee palvelukseensa

KAAKKOIS-SUOMEN PIIRIIN JÄRJESTÖSIHTEERIÄ

Määräaikaiseen työsuhteeseen 19.1.2015 – 19.6.2015 väliseksi ajaksi
Viikoittainen työaika tehtävässä on 25 tuntia

Etelä-Savon ja Kymen alueen Sosialidemokraattiset Nuoret ovat yhdistyneet uudeksi Kaakkois-Suomen piiriksi. Järjestösihteerin tehtävänä on hoitaa Kaakkois-Suomen Sosialidemokraattiset Nuoret ry:n toiminnan alullepanoon liittyviä tehtäviä uudella toimialueella. Lisäksi järjestösihteerin tehtävänä on vastata piirijärjestön alueella tapahtuvasta nuorten eduskuntavaalityöstä, yhteistyöstä puolueen piirijärjestöön ja paikallisiin sosialidemokraattisiin toimijoihin sekä yhdessä puolueen paikallisen piirijärjestön kanssa vastata alueen sosialidemokraattisen toiminnan ja vaalityön kehittämisestä ja organisoinnista.

Edellytämme valittavalta kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä, sopivaa koulutustaustaa sekä virheetöntä ja sujuvaa suomen kielen taitoa. Sosialidemokraattinen arvomaailma sekä valmius itsenäiseen työskentelyyn katsotaan eduksi. Eduksi luemme myös nuorten maailmankuvan ja  sosiaalisen median tuntemuksen, kielitaidon sekä hyvät ATK-taidot.

Järjestösihteerin toimipaikkana on Kaakkois-Suomen Sosialidemokraattien piiritoimisto Kouvolassa. Palkkaus ja työehdot noudattavat Sosialidemokraattiset Nuoret ry:n ja Järjestötoimitsijain Liiton välistä työehtosopimusta.

Hakemukset 14.12.2014 klo 23.59 mennessä osoitteella Kaakkois-Suomen Sosialidemokraatit ry, Kalevankatu 13 B, 45100 Kouvola (kuoreen merkintä ”Järjestösihteeri”) tai sähköpostilla osoitteeseen sanna.koskenranta@sdp.fi (viestin otsikoksi ”Järjestösihteeri”). Haastattelut tehtävään järjestetään 17.12.2014