Arvofoorumi Mikkelissä 23.1.

Piirin koulutustoimintaa käynnistellään tämän vuoden osalta lauantaina 23.1. Mikkelissä järjestettävässä Arvofoorumissa. Huomatkaa, että koulutuspaikka on muuttunut. Koulutus pidetään Mikkelin kaupungintalolla, valtuustosalissa (Raatihuoneenkatu 8-10, torin laidalla) Ei Anttolanhovissa kuten ennakkokutsussa mainittiin. Koulutuksessa ei myöskään ole ennakkokutsussa mainittua omavastuuta.

Koulutus alkaa klo 10.00 jolloin kuulemme SDP:n tilasta ja tulevaisuudesta katsauksen SDP:n varapuheenjohtajan, kansanedustaja Sanna Marinin toimesta. klo 12-13 koulutuksessa on lounastauko, jolloin jalkaudumme torille, jossa tarjolla soppatykkilounasta. Halutessaan voi ruokailla muualla omakustanteisesti. Iltapäivä osuuden 13-15 käymme keskustelua periaateohjelmaan liittyen ja iltapäivän keskustelu on tarkoitus saattaa evästyksenä puolueen periaatetyöryhmälle.

Mukaan mahtuu vielä hyvin, ilmoittautumiset: taina.salomaki@sdp.fi / 0440 570 558

SDP:n varapuheenjohtaja, kansanedustaja Sanna Marin yleisön tavattavissa Mikkelin torilla la 23.1. klo 12.00. Soppatykistä keittotarjoilu!