Aluekokouksia ja toimiston joulunajan aukiolo

Maakunnalliset aluekokoukset pidetään seuraavasti:

– Etelä-Savo ti 21.1. klo 17.30 Mikkelin Työttömien tiloissa, Porrassalmenkatu 1, Mikkeli.

– Etelä-Karjala ke 22.1. klo 17.30 Lappeenrannan työväentalolla, Snellmaninkatu 12.

– Kymenlaakso to 30.1. klo 17.30 Kotkan työväentalolla, Kotkankatu 7.

Jokaisessa aluekokouksessa käsitellään järjestäytyminen, puoluekokous, EU-vaalit, maakunnalliset ja piirin asiat.

Piiritoimisto ja aluetoimisto ovat suljettuina viikot 52 ja 1 (23.12.-6.1.)

Aluetoimitsija Jari Mäkinen on joululomalla 20.12.-6.1. ja toiminnanjohtaja Sanna Kujala on joululomalla 19.12.-17.1.

Toivotamme kaikille oikein rauhallista ja kiireetöntä joulun aikaa!