Hallitus teki puoliväliriihessä huoltajakorotuksen perheellisille opiskelijoille, hyvä niin. Iso kuva on kuitenkin varsin toinen. Ensin hallitus leikkasi opiskelijoiden opintotuesta 86 euroa kuukaudessa ja sen jälkeen antoi puoliväliriihessä perheellisille opiskelijoille 75 euron huoltajakorotuksen. Lopputulos = perheellinen opiskelija saa 11 euroa vähemmän opintotukea kuin vuonna 2015. Näin tehdään oikeaoppinen silmänkääntötemppu. #opiskelija #huoltajakorotus #perhe #puoliväliriihi #silmänkääntötemppusosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Hallitus teki puoliväliriihessä huoltajakorotuksen perheellisille opiskelijoille, hyvä niin. Iso kuva on kuitenkin varsin toinen. Ensin hallitus leikkasi opiskelijoiden opintotuesta 86 euroa kuukaudessa ja sen jälkeen antoi puoliväliriihessä perheellisille opiskelijoille 75 euron huoltajakorotuksen. Lopputulos = perheellinen opiskelija saa 11 euroa vähemmän opintotukea kuin vuonna 2015. Näin tehdään oikeaoppinen silmänkääntötemppu.Sosialidemokraatit SDP

Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Suomen rahapajan juhlarahoissa siis kuvataan mm. sisällissodan teloitusta ja Välimereen hukkunutta pakolaislasta. Todella mauton farssi.

- Kansalaissodan teloituksia kuvaava Suomen itsenäisyyden juhlaraha on vastenmielinen ja täydellinen rimanalitus Suomen rahapajalta. Juhlarahan painaminen osoittaa täydellistä harkintakyvyn pettämistä niiltä tahoilta, jotka ovat vastuussa rahan suunnittelusta, sanoo SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen.Sosialidemokraatit SDP

4.11. Urpilainen ja alueemme kansanedustajat Etelä-Karjalassa

SDP:n Kaakkois-Suomen kansanedustajat  Backman, Kiljunen, Kymäläinen, Kärnä, Paatero sekä Viitamies ovat kuntavierailulla Imatralla maanantaina 4.11. Lisäksi Imatralla ja
Lappeenrannassa vierailee myös valtiovarainministeri Jutta Urpilainen.

Kansanedustajat sekä Urpilainen ovat Imatralla tavattavissa kävelykatu
Koskenpartaalla 4.11. klo 11.00 Makkara- ja mehutarjoilun merkeissä.

Imatran kuntavierailun jälkeen alueemme kansanedustajat ovat
tavattavissa 4.11. Lappeenrannassa klo 16.30 Kauppakeskus Weeran Ristorante con
Amore kahvilassa.

Urpilainen puhuu Lappeenrannassa Eurooppatiedotuksen –
Selkoa EU:sta yleisötilaisuudessa kaupungintalolla. Tilaisuus alkaa klo 16.00.

Lisäksi Urpilainen ja kansanedustajat ovat Lappeenrannan työväentalolla
klo 17.30 alkaen avoimessa Ay-glögi tilaisuudessa. Ay-glögien alkuun
keskustelemassa ovat alueemme kansanedustajat ja klo 19.00 Jutta Urpilainen.

Tervetuloa tilaisuuksiin!